tre veckor

Såååå jäkla glad över att det enbart är tre veckor kvar (mindre) tills vi draaaaaar! Inget fan av Sverige just nu pga att våren vägrar komma. Det är april om cirka 2 veckor och inte nåt spår av värme har kommit. Nå, Thor? 
 
Denna vecka känns lång, den tar aldrig slut och det är bara onsdag. Jag har pluggat extremt mycket och har inte kunnat pussa på min man. Han ligger hemma med influensa och jag sitter här i misär och önska jag kunde gräva ner mitt ansikte i hans nacke. Får väl stå ut en vecka utan hans närhet. 
 
NU: plugg i 29 min till. 
 
Ps. Bron tog slut igår och jag visste inte att det var det allra sista avsnittet forever, hann inte njuta. Så nu är jag miserable och vet inte vad jag ska göra med mitt liv. Bron är en av de BÄSTA serierna jag sett! Imponerad av svenskarna och danskarna. Cred! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0