tisdag

Ja hörni, bara tre dagar kvar tills min tenta ska skrivas och jag längtar. Vill bara få det avklarat och jag har pluggat alldeles för mycket känns det som för nu har jag glömt vad vissa saker innebär eller blandar ihop de. Bör ta en paus till torsdag tycker jag! 
 
Har gått och blivit besatt av bron och vilken bra timing inför tentan va? Säkert därför jag är så jäkla omotiverad till att plugga. Däremot får jag extremt mycket ångest om jag börjar kolla på tv alldeles för tidigt på kvällen när jag egentligen borde plugga. 
 
Är ganska taggad inför våren då man får börja använda skinnjackan igen!! Och lite andra skor. Köpte ett par suuuupersöta klackar häromdagen men de passade inte så de fick returnernas och det gjorde ont i hjärtat. 
 
Nu är det en månad kvar tills vi åker, SÅÅÅ taggad!!! 
 
HHURRRR söt är inte min grannes hund??????? Nalle heter han! 
 
 
Ganska så nöjd med min nya frilla!!!!! väx inte för snabbt nu tack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0