the day is here

Ja mina vänner, den stora dagen jag ville undvika är här. Nä men i början av veckan var jag SNORSÄKER på tentan, jag visste allt innantill och utantill (kan man säga så?) men gjorde felet att fortsätta plugga fram tills idag. Så nu har jag blandat ihop flera begrepp och tappat innebörden av de vilket gör mig extremt frustrerad! 
 
Men jag får göra det bästa av situationen och kanske ordbajsa lite. Om cirka 6 timmar kan jag släppa all info jag pluggat till varje dag i 12 dagar and move on med mitt liv till nästa kategori. 
 
Ganska excited inför ikväll, ska köpa lite nya pjucks till mig tänkte jag, för att belöna mig själv efter all intensivplugg jag haft. Och hela helgen består enbart av jobb. Långa timmar också, första gången, men jag får iallafall gratis chai hehe. 
 
ÖNSKA MIG LYCKA TILL DÅ!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0