lägenhetsvisning

Ja mina vänner, vi har försökt att skaffa lägenhet ett tag nu, eller inte så länge men känns som evigheter. Med tanke på att jag aldrig var smart nog att ställa mig i kö så fort jag blev 18 så får vi vänta i evigheter på att få en hyres. Men imorse var vi faktiskt på en visning, nära båda två, bra område!! 
 
Planritningen var skitbra, öppen och det var ganska stort tyckte jag. Men tvek på att vi kommer att få den. Vi var först på plats 11, efter några timmar plats 5 och nu plats 4 men har stått där i flera timmar vilket kan betyda att någon före oss tackat ja.. lite ledsen blir man ju när man hoppades. 
 
Han bjöd mig på frukostbuffe på systrar och bröder där vi samtalade i drygt 2 timmar. Inte träffat varandra på snart 2 veckor för att bara umgås och saknar honom extremt mycket varje dag. Inte fått pussa honom nånting på två veckor och det suuuuger. Men vågar inte riskera något innan Frankrike.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0