goda nyheter

Ja mina vänner, kanske inte är goda nyheter för er men för mig är det ju - fick äntligen min mens igår! Känns ju hur bra som helst, som en bekräftelse på att man är kvinna och ogravid haha. Om en vecka får jag äntligen börja på mina nya ppiller. Undrar hur jag kommer att vara som person då, spännande. 
 
Överraskade Emil med lite tacopaj igår när han kom hem från jobb. Synkade var vi också för han hade tänkte handla hem ingredienser till det efter jobb men inte visste han att jag skulle vara världens bästa fruga som gjorde att han fick färdig mat på bordet när han kom hem! 
 
Just nu är jag själv i hans lägenhet för att plugga, ingen ro hemma. Men man har ju inte med sig tillräckligt med tamponger så man får ju blöda ner hans lägenhet lite. Som att jag välsignar hans hem hahaha. Nä fy nu har jag gått för långt. 
 
Nu pratar jag med två tjejer som brottas över mitt guccibälte, kan de buda och lägga 500kr på den istället trots dens skador? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0