friday morning

Har haft en väldigt bra på start på påskhelgen. Nu har jag knappt träffat min man på 2 veckor pga hans sjukdom men igår fick vi en bonus och jag får i alla fall sova med honom hela helgen. 
 
Annars kommer min påskhelg i princip enbart bestå av plugg förutom middagen hos Emils mamma imorgon med hans släkt. Igår bajsade jag nästan på mig när jag var i väntrummet till tandläkaren, har haft så dåliga upplevelser där hela livet så ångesten stiger varje gång jag får hem lappen att det är dags för besök. MEN, jag hade inga hål????? Typ tredje gången det händer i mitt liv. Hade dock världens sämsta läkare, hon petade mig överallt i tandköttet med hennes jävla naglar och ba: oj du blöder till lite när jag sticker dig med min krok. NO SHIT SHERLOCK. Stick inte på tandköttet då. 
 
Nu måste jag göra ärenden - alltid när jag är ledig sen råplugga innan älskling bjuder på middag ikväll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0