dop- check

Jäklar vad fort dagen gick! Cyklade hem i motvind imorse för hor-thor vägrar släppa vintern av nån anledning trots att det är mars?!??!?!?!! Trotsade minusgraderna och gick ut i klänning, bara ben och pumps, snacka om att tappa känseln i fötterna. Kommer garanterat bli sjuk nästa vecka såvida jag inte tränar bort det. 
 
Det bjöds på suuupergod mat, vårrullarna tog slut efter ca 20 min vilket ADLRIG händer. Eller, vårrullarna tar ALDRIG slut på våra släktfester, så idag var första gången. Våra mostrar fick fightas om de sista vårrullarna haha. Kan ju vara så att svenska eller folk som inte är asiater generellt, enbart har smakat vegetariska vårrullar (vilket man ABSOLUT inte ens borde få kalla de för). Våra är gudomliga jämfört med de. Riktiga vårrullar. 
 
Såg att det låg två tårtor under ett bord och la märke till att det var Budapesttårta, har craveat det sedan Emils mamma bakade det i somras. COME TO MAMA! Önskade att jag hade en bit bredvid mig nu. 
 
Det marinerade köttet med potatissalladen med lök (jag som inte ens gillar lök men detta var dregligt gott) var den perfekta kallmatskombon EVAAA. Och så vårrullar som lite snacks vid sidan då
 
 
FATTA vad mycket tårta det var?!?!??!?! Var extremt rädd att det skulle ta slut lika fort som vårrullarna så jag tog en alltför stor bit vilket gjorde att jag mådde piss-illa efteråt. 
 
Nu såhär en lördagskväll trodde man ju att man skulle få hitta på något skoj, men det får bli lite pluggmaraton istället. SES
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0