bakisdag deluxe @work

Ja mina vänner, vet inte riktigt vart jag ska börja. Blev en stressig dag på jobb både i lördags och i söndags. Nu när det är "vår" får folk för sig att dra till västra hamnen för att fika på den jävla espresso housen. Folk trodde det var sommar och satte sig på vår uteservering i flera timmar. Jag cyklade svettigt hem till chuck där hon befann sig med tjejerna för lite födelsedagsmiddag. 
 
Vi fortsatte kvällen mot köpenhamn och firade henne lite till. JAG råkade då ta några glas för mycket men det märktes ju inte förrän jag skulle ta tåget hem vid 1. Dock missade vi ett tåg och fick käka på mc. Tiden går så jäkla fort när man är dragen. Vi tackade gud att det blev sommartid, eller nja, men vi kom med nästa tåg iaf och var i Malmö 3.30?? Ja man blir ju mindfucked av sommartiden haha. 
 
Så många som frågat var mina byxor är ifrån. Det säger jag inte till dig din lilla fjärt. 
 
Hade inga bilder från i lördags vilket är sjukt för jag alltid bombar snap med storys, men hade väl ingen kontroll hahahaha. Never. Again. 
 
Ångrade starkt när jag vaknade igår att jag drack så otroligt mycket, jag ville sova bort hela dagen och försökte googla huskurer mot illamående så att jag inte skulle dö på jobb. Men det lyckades gå över när jag tänkte på annat när jag jobbade. Men hade extrema cravings och åt flera tuggor av olika mackor och drack mängder av apelsinjuice och vitamin well. Värt. 
 
Idag är man ju fortfarande förstörd så jag tyckte jag förtjänade att skolka skolan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0