äntligen

Idag fick jag äntligen träffa den nya vovven!! Har dock ingen bild för han rör sig så jäkla mycket. Som jag längtat efter att bära och klappa honom. Han är bokstavligen som en liten boll, men extremt busig och biter på allt. Kände inte för att dra till skolan idag så gjorde ärenden, träffade valparna och städade hela huset. Man måste ju kompensera. 
 
Det har varit en väldigt lång vecka med långa och informationsrika lektioner så ser fram emot imorgonkväll då jag äntligen kan få andas ut lite. Ganska taggad inför dopet med! Vad ska man ha på sig tro? Tror det får bli all black. Det ska dock bli minusgrader på lördag och jag hade tänkt vara barbent, vågar man? 
 
 
Känns ganska fridfullt att stå här ute 7.30 på morgonen på en helg. De flesta sover och allt är så tyst. Och 10 min senare, in till jobb och hälla i mig flera liter chai!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0