turdag or lucky week

Igår var det soligt och så jäkla fint väder, idag var det fint väder trots -99 grader. Men jag känner att jag haft så jäkla mycket tur idag. 
 
Hade glömt min termos med kaffe i hemma, men när jag väl kom till skolan bjöd de på gratis kaffe och lite choklad som jag snällt tackade nej till (chokladen då). Men kaffet hävde jag i mig, äre gratis så äre gratis och då får man ta så mycket som man orkar tycker jag. Dock fick jag lite panik när jag såg att det låg en bunt med rosa bläckpennor på golvet och jag vågade inte riktigt ta. Tänker på det än idag. 
 
Under lunchen kände jag att min matlåda inte riktigt fyllde min mage, men då jävlar fick vi syn på en husvagn där de bjöd på gratis varma nudlar i kinaboxar. Hur najs? 
 
Och imorgon ska det då bli snöstorm osv men då passar min fröken på att bli sjuk så vi behöver inte gå till föreläsningen imorgon. Amen riktig halleluja dag!! 
 
Nu: 19.48 - dags att börja plugga som jag skulle gjort för tre timmar sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0