WE GOT THE APARTMENT!

HUR SJUKT ÄR DET INTE ATT VI ÄNTLIGEN FICK EN LÄGENHET?!?!?!? Vi har sökt sen jag kom hem från USA och haft lite småotur då vi kommit på andra plats hela tiden. Varit på två visningar och vi tvekade på att säga ja på den här vi nu fått för vi visste inte om vi skulle få den eller ej, och då skulle vi inte kunna söka fler lägenheter. 
 
Men vi sa yolo och klickade på att vi fortfarande var intresserade och några timmar efter ser vi att vi är PÅ PLATS NUMMER 1, ASSÅ VA?!!? Jag blev så jäkla bajsig och var påväg till skolan. Snacka om att inte kunna koncentrera sig. Vi spenderade då helgen i Nice och väntade exalterade på ett telefonsamtal på min födelsedag. 
 
lagade den puligaste sötpotatisen jag gjort i ugn. Med lite pressad vitlök, kryddor och olivolja 
 
Babe var på jakt på nya brillor så fick följa med och välja men la mer uppmärksamhet på mig själv än på honom haha 
 
Vilket nördpar med brillor 
 
OCh här skrev vi på kontrakteeeeet
 
 
Men nu i måndags fick jag ett samtal av min kära man, 08.10 på morgonen och ba: har du skola imorgon? Vill du skriva på kontraktet till lägenheten idag? Jag tjöt till och ba: eh jaaaaaaaaaaa. 
 
Så nu har vi skrivit på kontraktet - MITT ALLRA FÖRSTA - hur vuxen är inte jag nu?? 
 
Klart blir jag nostalgisk och lite ledsen att behöva lämna mamma och jason och mitt hem jag haft i 18 år, men man måste ju lämna boet nån gång eller hur? Så nu är det mindre än 2 månader kvar. SJUKASTE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0