jobb all daaaaay

Jag har gått och blivit en workaholic nu. Haft en vecka med tentaskrivandet men blev klar redan i tisdags så har i princip inte haft någonting att göra. Egentligen skulle jag äntligen få en ledig helg efter att ha jobbat i tre helger i rad men hade absolut nada att göra så jag frågade om jag kunde jobba och det fick jag. Hur töntig? Men nu när flytten närmar sig måste jag kötta jobb så jag får en inkomst. 
 
Vi har redan köpt massa möbler i veckan som kommer på inflyttningsdagen. Lite fel timing känner jag då Emil tar examen samma dag så vi kan nog knappast flytta den dagen... Men vi får se. SJUKT fina möbler har vi köpt i alla fall! Ganska pepp på att äga en 180 säng så jag slipper höra han andas, näää alltid mysigt att sova med honom. Typ. 
 
Nu ska jag fortsätta kolla inredning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0