avbrott

Nu jäklar ska jag skriva min sista hemtenta för denna terminen. Har lyckats skriva lite mer än halva och hoppas på att jag blir klar innan ons så jag kan få jobba resten av veckan. MONEY måste rulla in de framkommande månaderna för sen blir vi utan csn....
 
Varit sjuk i en vecka nu och brukar aldrig vara sjuk såhär länge. Med sjuk menar jag att jag hade halsont, lite feber, sov i två dygn, blev bättre, fick halsont igen, blev förkyld, tappade rösten helt men jobbade ändå. 
 
Idag mår jag bra fysiskt och rösten är påväg tillbaka. Känns ganska najs att bara ha skola en dag denna vecka och att bara sitta hemma och skriva på denna jäkla tentan men sen är jag ledig i FYRA hela dagar?? Inget plugg, inget jobb?? Vad gör man med sitt liv då? Ganska van att ha ett fullspäckat schema... HMmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0