And we're back home

Hur kan helgen ha gått så fort???? Jag saknar redan den morgonen i lördags när vi steg upp 03.45 för att äta frukost och göra oss i ordning inför flyget. Fy satan vad trötta vi var. Men vi lyckades komma fram smidigt och vi fick dessutom varsitt kaffe från min kära kollega som jobbade där. Tacksam! 
 
Flyget var supermysigt (jag älskar ju att flyga) men Bob var ganska rädd så fick försöka lugna ner honom. Nice var otroligt fint, med palmer överallt, havet var flawless och staden var antikt på alla möjliga sätt. Byggnaderna med deras fönsterluckor dog jag för. Vet inte hur många bilder jag har på de. 
 
Kan inte heller fatta hur Emil orkat fota mig så mycket. Han har tom självmant tagit upp sin lur för att fota mig bara så där. Och jag har också fotograferat honom såklart. Hotellet var jättemysigt och vi fick en försmak på denna resa hur det skulle va att bo med varandra och vara med varandra konstant. Vi trodde ju att vi skulle tröttna på varandra men tvärtom, vi blev mer beroende av varandra. 
 
Nu är jag själv i mitt rum och har lite separationsångest och vill bara tillbaka. Försöker ignorera och skjuta fram allt jag måste göra innan fredag. NOPE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0