weekend almost over

Har faktiskt tagit det lugnt denna helgen vilket känns bra för min lever haha. Borde ju ha pluggat inför mitt prov och min uppsats nästa vecka men tyckte det var roligare att kolla på film istället. 
 
Idag strosade jag runt på 3rd street. Var sååå shoppingsugen men köpte endast concealer och ett par retrobrillor jag föll för. Är egentligen på jakt efter ett par svarta som liknar face a face märket, men den kostar FYRATUSEN kronor! Vem betalar så mycket för ett par brillor???? Men gud vad jag vill ha de...
 
dolla dolla bill yalllllllll
 
HUUUR coola!!!! Vet att mamma har ett par vita liknande hemma, måste leta fram de när jag kommer hem!!!
Helt inne i 80 tals looken nu!!!!!!!
 
Dagens tur: gick längs gatan och fann en 100 dollar bill. Plockade snabbt upp den och kände lyckoruset i mig. Aldrig hittat pengar på marken förr. Och speciellt inte 100 dollar!! Typ 800kr. Taaaaack till den som tappade den. Ska unna mig lite saker nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0