vilket firande!

Guuuuud vilken bra dag det var i fredags! Man önskar ju att varje dag var så. Började med rolig lektion med illustration där vi fick skissa. Förtjänade en sub efter det för jag var så grym. Vi alla träffades uppe på taket för att förfesta ihop med cirka 8 flaskor vin till solnedgången. Det var såååååå fint. 
 
Kändes dock fel att sitta och hälla i sig vin när en barnfamilj satt bredvid och käkade sin middag haha. 20.00 befann vi oss på restaurangen nere vid piren. ABSOLUT ingen fick kissa förrän Rudi och Oliver anlänt. Vi väntade i ca 45 min och det nästan rann nerför mina byxor så kissig jag var. 
 
Kan inte få nog av denna utsikt. GUDOMLIG MANNEN 
 
haha straubyyyy
 
Kom nyss på att jag såg axel SPY och var tvungen att sjunga högt för att inte höra han spy 
 
Skulle må bättre efter min matcha latte, vilket jag trodde skulle vara delish, men det var nasty as fuck... 
 
Vi tryckte i oss 15 ton vitlöksbröd med marinarasås innan de äntligen serverade vår middag. Ingen orkade riktigt äta pga fyllda magar med alkohol. Äntligen kom Rudi och alla reste sig upp för att sjunga. Vilken jävla känsla man hade hela kvällen. Gåshud. 
 
Vi åkte fram och tillbaka hela kvällen. Till killarna - til baren- till killarna - till poolen osv. Avslutade kvällen med Sophie och Axel och en påse chips på golvet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0