mini earthquake

Hahahah så löjligt när man tänker efter. Eller nej, man ska aldrig kalla en jordbävning löjlig, vare sig den är liten eller stor!!! Igår la jag mig i sängen, sjuk och jättetäppt i näsan kl 22.45. Kunde ej somna för mina roomies pratade som om de vore döva. 23.20 började min säng och lägenheten att skaka lite och tänkte: herregud vad tungt fredrik hoppar. För vissa lägenheter kan ju vara så att när man går så skakas det. 
Så var det i gamla lägenheten varje gång Axel gick förbi, skakade där jag satt ahhahahhahahah. ¨¨
 
Anyways, sen blir alla tysta och man hör Caylee säga: is that an earthquake? 
Samma sekund flyger Sophie ur sängen och springer ut. Hon är ute i 5 min i panik hahhaahha. Fredrik skriker: kan du sluta va sån jävla pussy eller. 
 
Jag låg kvar i sängen, bytte till en bättre position, smsade mina homies och somnade direkt. Inte mer med det.
 
Men om man tänker efter, tänk så hade den varit mycket större. Började tänka på vilka saker jag skulle ha med mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0