it

Gooooodmorgon. Klockan är 14.33 här vilket betyder att de flesta av er hemma i Sverige förmodligen sover at the moment. Sitter just nu i vår alldeles för bekväma soffa, man sjunker in så man blir genast nannig så fort man sitter här. Ändå bestämmer jag mig för att sitta här och plugga. Smart gal. 
 
Är inne på mitt 4e glas kaffe för att vakna upp men det hjälper inte, blir mer sömnig efter varje kopp. HUR? Har i alla fall lyckats plugga i tre timmar nu och kände att det kanske är dags för en paus? Drar ner till gymmet om en stund. 
 
And guess what, ikväll ska vi se IT filmen på bio. Aldrig någonsin sett en skräckis på bio men det är dags att ta min oskuld där. Ska förbi 3rd streed (stan) och se om min fantastiska gula väska är kvar. Är den kvar, är det ödet och jag adopterar honom! Annars får jag sörja resten av mitt liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0