var i stan men skulle ej shoppa

Ja men där ljög jag ju för mig själv! Träffade upp Michelle på 3rd street och var inte alls på shoppinghumör tills jag fann SÅ många grejer på Urban Outfitters. Handlar aldrig där så vad är oddsen??? Sen fortsatte suget att öka och jag handlade ett par brallor som jag sa ja till utan att ens blinka eller tveka. 400kr dock... MEN SÅ FINA!!! Och just i den stunden jag provade de fick jag min mens.. De är vita också hahahah
 
Nu är det time of death för mina fötter. Strosade runt i klackar hela dagen idag. 
 
Var inne på Zara och fann ett par amazeballs brallor med volanger på, men de var för dyra för min budget. Och även dessa skor. HUR FINA men över 1000 lappen. 
Eh okej Zara, ta det lugnt. 
 
Älskar att han alltid skickar sin outfit till mig <3
 
Vaknade 5.30 imorse helt pigg, men somnade om och tog mig en riktig springrunda på gymmet utan frulle i magen. Och jag presterade så jäkla bra! Tror jag kanske bör träna utan frukost nu så gör jag mitt bästa eller? 
 
Nu: laga pannbiffar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0