plugg all day errday

Nu när midterms är på g har jag otroligt mycket varje dag. Idag var jag ledig vilket var skönt men har varit inne HELA dagen och pluggat. Mina ögon har huvudvärk så mycket jag har pluggat. Ändå har knappt någon info kommit in. Så jag får plugga hela dagen imorgon samt sön för att kunna få godkänt på mitt prov. 
 
Vill helst inte plugga i helgen för då är det födelsedagsbravader! 
Axel kom förbi helt random idag och tog sig en nap på vår soffa. Hans anledning: alltid tyst hos oss. Så sant så. 
 
Funderar starkt på om jag ska dra till gymmet efter maten för att springa bort all energi jag har av att ha suttit ner i 7 timmar. Geeeez. Inte ens snacks gör mig motiverad till att gymma. 
 
Det ska bli 29 grader på lördag och vi ska fira Jennys födelsedag på stranden tidigt. Njaaaa, får antingen ta med mitt parasoll och chilla under där eller komma senare och plugga halva dagen. Hur tråkig låter inte jag just nu haha. 
 
Eller kanske hänger i Beverly Hills. Låter mycket mycket lockande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0