my crazy weekend

Vet inte ens var jag ska börja... För att sammanfatta helgen kort och snabbt så festade vi järnet i lördags i ett trevåningshus i Venice. Hur kan man va så rik att man ens äger ett sånt hus? Började dagsdricka vid 15 uppe på taket med beerpong, hög musik och massa snacks. Kollade på solnedgången och fortsatte festen på nedre våningen. 
 
Dagen efter har jag hål i shortsen på röven, med blod på, sår och blåmärken på högra knät och en jävla massa blackouts. Men bra mådde jag! Sjukt va? 
 
Kom hem med Rudis jacka som jag inte ens hade på mig dagen innan och fann en halvuppäten sub i kylskåpet och fick ett halleluja-moment. 
 
hade typ 535 bilder från festen. Och tackar mig själv och Katy som filmade från min mobil så man minns vissa saker hahah. 
 
Idag är det back to business, dags att vara kreativ och göra sina läxor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0