halloween weekend is here

Som jag längtat efter denna helgen! Trodde dock att vi skulle hyra ett stort fett hus i downtown och ha en stor fest med 200 pers men det blev inte så då Fredrik inte ville fira sin födelsedag helt plötsligt. Han kände sig gammal. Men vi ska försöka fira honom uppe på taket idag hoppas jag. 
 
Men blir nog inget festande för mig ikväll, vill jättegärna plugga och få bort alla projekt innan nästa helg. Hur motiverad är inte jag? Egentligen inte. Just nu klunkar jag i mig kaffe med SOCKER fastän jag tkr det är nasty. Men bara för att få så mycket energi som möjligt för att plugga i tre timmar nu. 
 
Fick äntligen ett A i min illustration klass (där man ritar). Kämpar så mycket med att få A i alla kurser jag har för man betalar ändå en stor summa för att plugga här. Varför wastea det liksom?
 
Nog om det. Dags att plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0