fridaaaaaay

Gooooodmorgon! Klockan är 9.32 och jag är pigg och på gott humör! Har en jävla massa plugg idag och har satt en tid att jag ej får sluta plugga förrän 18.00 ikväll. Hur determined är inte jag? Allt för att få festa med alla andra imorgon hahaha! 
 
Sovit som en gris inatt och ääälskar sovmorgnar. Dricker nu ett glas med varmt citronvatten för det sägs vara bra att dricka varje morgon innan frulle. MEN, det enda jag märkt är att jag kanske har ett bättre immunförsvar men hyn har ju blivit värre. Finnar poppar upp varje natt, wtf? 
 
Älskar hur de dekorerat lägenheten. Helt random möbler haha
 
Ganska taggad på helgen och nästa trots all stress man har under skolan. Hade ju egentligen behövt sitta och plugga hela jäkla helgen men imed att jag lätt får fomo (fear of missing out (lärde mig det uttrycket här) ) så vill jag sååå gärna vara med och fira Jenny imorgon. Mest för att jag hoppas att de bjuder på tårta hos de på kvällen haha men det behöver ju ingen veta! 
 
Nu får jag väl trycka i mig lite nasty gröt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0