done for today

Klockan är snart 22 här och jag känner att det får vara nog med plugget idag. Har pluggat sen 15 idag, hur nördig får man bli?
 
Är dock inne i ett mode nu att jag bara vill få allting gjort, eller minst ett projekt. Man ska ju passa på när man är på hugget! Är ganska stolt över mig själv som valde att stanna inne istället för att festa idag faktiskt. Men hade jag varit ute och roat mig nu hade jag haft tusen miljoner åttionio saker att göra hela nästa vecka och vem vill det?
 
Kom på att jag knappt ätit nåt idag, whats happening, kanske så jag får bäst koncentration haha. 
Men kolla hur vackert jag ritar va! Hatade att rita förr, nu tycker jag det är så tillfredsställande bara för att det blir fint i slutändan. Mathafakkaaaaaaa. Ge mig hemmakvällsgodis! 
 
 
Hon här är min favorit. Min allra första jag gjorde. Min lärare undrar varför jag är så dålig på att rita kroppar men bra på ansikten. Ge mig ett AAAA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0