38+ celcius

Denna vecka är en heatwave vecka enligt alla. Det brukar inte vara såhär varmt här säger de, att det är ovanligt. Där ser man hur global warming blir värre. Igår var det cirka 35 grader men idag var det närmre 40. Det var ingen vind och det var väldigt torrt i luften, som att befinna sig i öken. 
 
Gick lika sakta som en sköldpadda för att hindra min kropp ifrån att svettas mer än vad han gjorde. Hängde på 3rd street för att göra min research om HM men det slutade med att jag shoppade i butiken istället. Så många fina stickade tröjor. Väldigt passande till Yosemite nästa helg för jag tog inte med mig en enda bra tjocktröja. Tur CSN kom idag då va? Jag som skulle spara. 
 
Nu ska jag fortsätta streama New girl och ignorera att jag inte har pluggat tillräckligt till mitt marketing prov imorgon. 
 
Man ser vilket mönster jag är ute efter va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0