14 oktober

Kan ni fatta att om 2 veckor är det november och sen är det bara 1 och 1/2 månad kvar tills jag kommer hem igen. Denna terminen har gått så mycket fortare än förra terminen, så sjukt. 
 
Är så omotiverad denna vecka, orkar inte plugga, träna, vara vaken. Whatsup Jentan. Men har i alla fall tvingat mig träna hela veckan men plugget går åt helvete. 
 
Hade kunnat ha en hemmakväll ikväll med godis och chips. Men jag ska hem till Sara för att kolla hennes nya lägenhet och kanske ta nån drink eller två. Men de vill dra vidare till ett roofto party ikväll i hollywood. Njaa. Känns som Hollywood var förra terminen och att jag sett det jag velat se. Kluven tjej va?
 
Hahaha, här ser ni mig och Emil för 4 år sen på halloween. Vem hade trott att vi skulle vara pojkvän flickvän fyra år senare va?
 
Igår kom jag hem och Caylee var superhög hahahha. Hon hade ångest över att  vara tillbaka i USA, ville tillbaka och bo i Europa. Det förstår man ju. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0