12.35

Dagen började för sex timmar sen för mig så det känns som att halva dagen har gått. Men jag har ytterligare en lektion ikväll så jag har 10 tim kvar tills jag kan avsluta min dag. Yayyyyyyy...
 
Har börjat äta som en gris här. Är hungrig konstant. Försöker att inte ta med mig en massa snacks till skolan, även om det gäller frukt eller nötter men jag klarar mig verkligen inte utan mat i tre timmar. Känns som jag var mer hälsosam förra terminen. 
 
Sitter i soffan och hör Fredrik andas superhögt bredvid mig medans han jobbar. Det är så otroligt kallt i lägenheten, även om det är 27 grader ute. Är jag sjuk or not? Ska gå och ta mig en nap kanske, innan jag tar ett köttigt pass på el gym. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0