Thanksgiving weekend

19.25 och jag har fortfarande lektion. Funderade på att stanna hemma och plugga istället men tänkte, tänk så missar jag något viktigt. När jag väl kommer säger professorn: så idag ska vi ha egentid. Så ni ska göra ert final project här. Ameeeeeen. Så det jag skulle plugga på hemma gör jag här nu haha. 
 
Belönade mig med en brownie med extra mycket grädde idag. Mådde bajs inatt, trodde att jag hade feber men mådde mycket bättre efter att jag solade och badade i två timmar. Min kropp är så skum. Blir frisk när jag dricker alkohol, solar eller gymmar. 
 
Efter denna lektionen är jag ledig ända fram till söndag och har en full weekend! 4 helger kvar i detta land. Jävlar. 
 
Kommer att sakna alla fina solnedgångar.. Finns inte så fina rosa himmel i malmö tkr jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0