rainy day

Hösten är kommen till LA!!! Vaknade av att regnet smattrade mot rutan imorse och satte mig direkt upp för att se om det regnade. And it did!!!! Blev så pigg haha. Började dagen med att skypea med Jason. Och mitt under den mest spännande delen av Stranger Things ringer Emil och avbryter allt. 
 
Men så glad över att höra hans mörka stämma. Gud vad jag saknar honom. 56(!!!) dagar återstår. Hur sjukt är inte det??!?!? Under de dagarna måste jag detoxa mig själv från sött och onyttigheter. Tror ni jag klarar det? Jag har haft ett återfall varenda jäkla dag i en vecka nu när det gäller mitt sötsug, var är min vad heter det.....??? Disciplin? Nej, nåt annat heter det. Dragningskraft hahah. 
 
Ser fram emot helgen för då ska jag göra absolut ingenting. Ska bli så skönt att bara chilla, kanske ta en runda på stan fastän man blir pank efter hyran imorgon. Bio?!??!!? Och kanske börjar kolla om Skam igen. Blev så sugen efter att min norska klasskompis presenterade för klassen igår. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0