Mögelläcka?!??

Jag hade ingen aning om hur mögel luktade förrän jag öppnade vår kyl förra veckan. Det stank så äckligt, mer gammal kall kyl som blivit varmt, och fuktig blöt handduk eller nåt. Hittade boven vilket var lax. Men nu börjar vårt sovrum lukta exakt likadant. Får panik för lukten växer varje dag och det är giftigt att andas in det. Där spenderar man ändå minst 8 tim per dag. Får väl se om husvärden kan göra nåt åt saken....
 
Försökte få Fredrik att andas in möglet men han kände bara Sophies starka parfym för hon hade sprejat 6 ggr i badrummet. 
 
Sov i 7 timmar i sträck men är fortfarande lika trött som att jag bara sovit i 4 timmar. Men har ingen tid att skolka såhär sent i terminen. Nu i helgen ska vi fira thanksgiving i Julias hem. Ingen riktig, men mer med vänner och massa mat! Ganska taggad. Hoppas inte det går över till fest haha. 
 
Igår när jag lämnade huset 7.15, var det så jäkla kallt. Det var 12 grader, kan ni tänka er när jag kommer hem och det kommer att vara minusgrader. Får klä på mig som bara den. Men imed att jag har TRE resväskor kommer jag säkerligen bli svettig av att rulla runt på de. Förhoppningsvis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0