friendsgiving

Igår blev vi bjudna på lite middag hemma hos Julia. Vi tog med oss massa vin och hon fixade maten. Det var någon tysk tradition som de trodde alla hade provat. Men vi kom fram till att det var en tysk grej, motsvarande fondue typ. I och med att det var massa plock och smått, så åt man så mycket att man inte hann uppfatta att man var cp mätt. Vinet gjorde det inte bättre heller haha. 
 
Katy bjöd på sina sugarfree vegan brownies, som btw, var amazeballs. De var ganska mäktiga och smakade riktigt mycket choklad. Brukar aldrig säga att dessert brukar vara alldeles för sött för mig, men de var nog det. Ville därför balansera ut det med grädde, men det var slut. 
 
Vi satt och diskuterade politik(???), racism och massa andra djupa saker med jävligt starka argument. Och kom hem 01.30 inatt till ett minusgrader hem. Frös ihjäl. Idag har jag kollat på solnedgången vid havet och pluggat uppe på taket. Mycket bra söndag! 
 
Hon hade dukat så fint när vi kom dit 
 
cravear kakan nu.... 
 
 
Använde klänningen senast på midsommar, älskar den så passade på att ha den fastän det var en mini intim middag med brudarna och det var 10 grader ute. 
 
Sen tvingade jag hoey ta bilder på mig i köket när vi kom hem när hon bara ville lägga sig haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0