friendsgiving

Lördag 14.53. Vaknade och mådde riktigt dåligt imorse och trodde att jag skulle spy efter igår, men lyckades somna om flera gånger så illamåendet försvann thank god. 
 
Igår hade vi knytkalas hos tjejerna, alla tog med sig lite mat och vi firade en thanksgiving hos de. Det var så mysigt och gott med mat! Axels skagenröra toast (hemmagjorda!!!) var ju bäst. Vet inte ens hur man gör egen skagenröra. Efter det serverades massa vin och sen kom Oliver med ännu mer sprit. 
 
Belinda blev full redan efter en timme vi alla kom till lägenheten hahaha. Och jag råkade göra så hon trillade för ett test för att se om hon var för full eller ej. Vi körde lekar trots att vi var alldeles för många men gud vad mycket jag skrattade. Mitt adamsäpple gjorde så ont efter ett tag. 
 
Min mun blir så vattnig bara jag ser bilden. Ahhh vill ha det igen. 
 
Ser ni den sockerkaka-liknande grejen till höger på min tallrik? Elijah hade gjort cornbread vilket jag aldrig hade smakat, smakade nästan som sockerkaka fast lite godare! 
 
Gillar att alla lägenheter har exakt likadana toaletter. 
 
Lisa och Fredrika stack hem emellan för att baka lite kaka. Skulle vara kladdkaka men det blev lite torrt. Inte för att jag hade gjort det bättre... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0