9 grader

Nä hörreni! Skumt väder LA har. Från 30 grader i ons-fre till 14 grader på dagen igår och idag. Imorse var det 9 grader när jag gick ut. Saknade min halsduk. 
 
Här klarar man sig inte lika bra med kylan för jag har inte rätt kläder. Har varken handskar, mössa, halsduk(!!!) som faktiskt är det viktigaste plagget för mig när det är kallt, varm jacka eller tjocktröja???? Har EN tjocktröja och det är en freakin tränings croptop. Bra Jentan. 
 
Visste inte att de hade vinter här hahahha. Nu vet jag. Men tog mig en runda på gymmet trots min kaktus-skadade-fot, och njöt av solnedgången på taket därefter. HUR FINT!!?!?!? Ljuset var perfekt oranget och det var så fint med palmernas silhouette och poolen nedanför.. 
 
 
Okej, kunde inte ladda upp bilderna från ikväll så ni får dessa varma bilderna istället!
 
Ny vecka - och har mycket på g när det gäller skola. Sen tänker jag, att jag endast har TRE stora saker kvar att göra. Eller 4 med min drawingklass som jag helt glömt bort. Men huuur sjukt, att jag klarat mig genom en termin till. Ganska stolt, och jag har lärt mig mer nyttigt än förra terminen ska ni veta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0