17.49

Har försökt plugga halva dagen. Suttit ner i cirka sex timmar nu och känner hur min gump plattas till. Har ritat hela dagen och blev lite ballögd. Har varit så lugnt i lägenheten för att Cay och Fredrik inte är hemma. Vi har så mycket rester kvar från igår, hann äta en portion men tröttnade ganska snabbt. 
 
Räknar ner dagarna hem. Längtar hem men är även ledsen att behöva lämna mitt andra liv här. Det har verkligen varit ett äventyr. Bo med främlingar, träffa nytt folk, bli nära vänner med folk från andra länder. Men det är dags att åka hem till min man och börja mitt liv med honom tycker jag! Ville så gärna vara hos honom extra mycket idag. 
 
Supertaggad inför morgondagen. Skulle till Malibu wines med folket för att fortsätta firandet för Oliver, men i och med att vi spenderade 600kr igår på bara mat, får man nog reducera ekonomin lite. Ska hikea med Katy och Julia istället. Lite extra bootyträning innan vi festar med grabbarna imorgonkväll. TAGGAD!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0