varmare väder

Idag var det äntligen lite varmare. Alla som har bott och bor här i Cali säger att det inte brukar vara såhär kallt. Första gången på flera år som det är såhär kallt. Frös ihjäl i tjocktröja, halsduk och PÄLSJACKA häromdagen. Känns som man är i Sverige asså. 
 
MEN, idag hade jag pälsjackan ändå, och det var typ 18 grader och jag svettades ihjäl när jag bar på min 99 cent papperspåse som gick i sönder så fort jag lämnade butiken. De lever upp till sitt namn i alla fall. Hoey kom hem & sa att hon hade hittat 99 cent store så jag tog en prommis dit jag med och shoppade loss. ALLT kostade 10kr. Varför har vi ingen sån butik i Malmö???? 
 
Kim eller någon i fantastic 4 skapade en snapgrupp med oss 4. Såå ball funktion. 
 
Var faktiskt en dålig student idag och skolkade idrotten igen. MEN, jag hade en anledning. Jag hostar fortfarande och vill bli frisk ASAP så jag kan bli fit och få tillbaka min booty. Det ska fan bli sommar här snart. Har mindre tid på mig än ni där hemma vet ni! 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0