the weekend

Var på fashionshowen i lördags med. Roligare this time. Mycket fler folk och bra musik. Jag och Julia (som är min nya fashionbuddy) sprang runt och gjorde allt annat än det vi egentligen skulle göra. Vi gick in i ett hemligt backstage rum där det fanns massa redbull och snodde det. 
 
Vi gick runt och tog bilder på röda mattan fastän vi inte fick det och vakten sa inte ens nåt haha. Vi kollade på showen som var sååå bra. Sjuka kläder designerna har gjort. Sen hamnade vi backstage för vi ville sno kakor men så såg de oss och tvingade oss hjälpa modellerna att byta om. Fyfan vad stressigt det var där, aldrig uppfattat det som det när man ser fashionshows. Hur stressigt och kaosigt det är där bak. 
 
Haft en bra upplevelse hos LA Style fashionweek! Fick ett certificate som visade att jag var där som jag kan ha på CVt:t!
 
Ehhhhm okej, hade tyo 207 bilder till från i lörd men kan inte ladda upp de så ni får denna
 
SÅÅÅ proffsig jag vaaaaar, med VIP backstage badge osv. Kände mig skitcool
 
Jag och Axel satt och snackade på natten i lörd och helt plötsligt var klockan tre och vi trodde vi hade snackat i 2 timmar. Men sommartiden hade börjat! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0