taco-tuesday

TACOTUESDAY ÄR DET JU IDAG! Aldrig firat det dock haha. Men satt och pluggade när hoey skrev till mig om jag ville fira tacotuesday med hennes vän Fideli som är vår nya homie. Hade precis ätit en stor middag med kotletter och potatismos men man får väl alltid plats med tacos?
 
Fideli hämtade upp oss och vi började med lite margarita medan vi väntade på att vårt bord skulle bli klart. Första gången jag smakade det och det innehölll Tequila (har inte druckit det på ca 3 år). Man kände ju en hint av det med det var så pass sött att det gick att få i sig. Tacosen kostade 1 dollar styck. Jag orkade bara äta 2 efter min middag så mitt blev enbart TVÅ DOLLAR vilket motsvarar ca 20 svenska kronor. Billigaste. Sen fick man gratis nachochips och vi fick till och med PÅFYLLNING GRATIS. Asså va! 
 
Först 99 cent store sen 1 dollar tacos, börjar gå uppåt med ekonomin ser jag. 

 
 
 
Var tvungen att ha mina klackar också. Så skönt det var att känna sig lite längre för en gångs skull. Har bara platta skor till skolan. Inte kul. 
 
Nu är klockan mycket och jag ska upp om några timmar. HA-DE!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0