PMS weather

Imed att vi har ställt klockan en timme framåt var det sååå mörkt imorse vid 6.30. 
Jag var så trött och Sophie hade ställt klockan på 5.15 för hon gillar att snooza. Det har varit jättedimmigt de senaste dagarna men sen har det klarnat upp. Idag är det 22 grader men vindarna är så kalla så det känns som 15 grader bara. 
 
Igår vid 23 kom ett gäng killar hit för de skulle fixa sig innan de begav sig ut för att festa. Förstår inte hur de orkar festa så mycket. Jag menar, i lördags festade de från 12-04 på natten. Jag hade spytt vid 18 tiden haha. 
 
Jag var såååå sötsugen igår men försöker undvika godis så jag tog detta istället. Det var faktiskt mycket godare to be honest. 
 
Vaknade till detta imorse. Så mycket jag saknar honom. TRE månader kvar tills jag är i hans famn igen ♥
 
 
Way to early att vakna varje morgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0