im done

Jävlar vilket hårt idrottspass vi nyss hade i skolan. Mina ben skakar, mina armar är så ömma och jag vill powernapa. Tänkte ligga vid poolen lite med plugg innan jag drar in till stan. Är så jävla shoppingsugen. Men det är inte bra, kommer slösa så mycket pengar och hyran ska in till helgen. 
 
Oliver kom hem med världen godaste pizza! Det var på riktigt den godaste pizzan jag ätit. Slår Lamare tro det eller ej. Synd att Sverige inte har goda pepperonipizzor...
 
Ehhhhhm har sagt att jag ska kapa av mitt hår hela tiden men vi får aldrig tid. Men i helgen tänkte jag inte festa (sjukt att jag blivit en festmänniska igen sen jag flyttade hit) så då har vi massa tid. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0