fullt upp

Okej, en sak har jag insett. Att ha fullt upp dygnet runt är INTE min grej. Blir helt deprimerad bara av att tänka på att jag inte kan lägga mig när jag vill eller bara kolla på film. MEN, nu är det så att jag velat volontära på fashionweek så nu får jag inte vara en pussy och bara DO IT! 
 
Har migrän dygnet runt och tror att det är pga mina linser, att styrkan suger. Men bytte fan nyss styrka i november. Ska egentligen vara på fashionshowen om 11 min men jag är fortfarande hemma och chillar.
 
De var så oorganiserade igår och vi började inte med allt förrän 1630 och stängde, fuck it. Är hellre hemma än att sitta där och inte ha nåt att göra. För att vara proffesionella var de verkligen inte det. De visste inte hur vi skulle göra och vissa gäster klagade för hur kaosigt det var haha. Pinsamt.
 
Men showen och backstage där modellerna var, var awesome!!!!! 
 
 
Var så lack över att min uberchafför alltid bromsade så man mådde illa.
 
Här bak ville jg vara hela kvällen 
 
Och vill också vara en av modellerna såklaaaart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0