Ändrade planer

Hade tänkt ha en jätteskön mys-lugn och plugghelg men det ändrades snabbt. Hann vara i skolan i några timmar och pluggade rejält. Hann till och med skypea med tjejerna. Vi ska göra det en rutin att skypea en gång i veckan. Mycket bra plan. 
 
Nu sitter jag och äter en tråkig sallad till middag. Ska strax börjar göra mig klar för vi ska till någon hemmafest hos en tjej som heter Zoey. Hon passar ett hus för ett par mexicanare som har åkt iväg på semester. Hur vågar man ens ha fest när det inte är ens eget hem??? 
 
Ps. Ät inte mycket majonäs till er sallad. Det är som grädde, man mår illa efter några tuggor. 
 
Kom på ett sätt som får mig att bli bättre på glosor på italienska. Gjorde små notislappar med svaren på baksidan. GRYM INLÄRNINGSTEKNIK SKA NI VETA
 
Börjar faktiskt tröttna på både bananpannkakor OCH jordgubbar för jag äter det i princip errday. 
 
Ni ska bara veta HUR GODA de här är!!! Slår faktiskt vissa sorter på hemmkväll. Ska lätt köpa hem 10 såna här till Sverige
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0