vilken helg

Haft en underbar helg!! Den gick så fort också. Började helgen med en bra utgång med tjejerna till Koi, där ingen av oss hade varit förr. Bra musik och bra folk. Avslutade kvällen på Max med lökringar, nuggets, Adrian, Ralle och Ruben. 
 
I lördags hade jag och babe så mysigt i Ystad. Tror inte jag har utforskat stan riktigt, men deras gågata var sååååå mysig! Och vi hade tur med vädret också jämfört med Malmö. Och fick återigen träffa chuckie på kvällen, som jag saknat henne. 
 
Igår myste jag med Ashley och Jason i Västra hamnen, och det var äntligen 19 grader och man kunde sola. Strosade även runt på Ikea med Emil och drömde oss bort i vår framtida lägenhet. Längtar så otroligt mycket. Nu är det endast 6 veckor tills jag åker tillbaka igen och jag känner redan hur ångesten börjar stiga... Hur kan det gå så fort att vara hemma???? :( 
 
Alex, till vänster, hade den finaste lägenheten. En två men med TVÅ våningar!!! Hans sovrum var lite goals. 
 
Här har ni min framtida man. Och juste, igår när vi träffades upp på kvällen hade han snaggat sig!!! Snacka om att bli våt när man såg honom
 
 
Ser ni maten hahaha, orkar inte rotera
 
Han tvingade med mig att följa med när de golfade igår. Tur solen gav mig lite färg i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0