trouble

Ja jag ligger jävligt risigt till med CSN pengarna just nu. Fick ett meddelande där jag måste ha skolans underskrift och mitt eget för att bevisa till CSN att jag ska fortsätta studera där i höst. Men är inte i LA förrän slutet av aug så måste lägga ut mina sparpengar i risk om att kanske inte ens få ersättning för det. PANIIIIIIIIK.
 
Inte kunnat slappna av riktigt och haft det i huvet hela dagarna. Jävla jävla jävla CSN och USA. 
 
Men idag skiner solen (finally). Känns som man levt i mörker i en hel månad. Plus är jag ledig på det för min chef var snäll och tog bort min öppning för jag ej ville ha det, hehe. 
 
Ska strax luncha med Emma (och jason). Och hennes nya valp!! Ska bli så mysigt. 
 
Enda fördelen med att cykla hem från Emil är de sjuka solnedgångarna. Blir bländad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0