snaaaart över

Yeeeees!!!! Idag är det min sista öppning på jobb, sen har jag bara ett pass kvar på måndag (drygt att det är på en måndag också...). Men sen är jag friiii och har faktiskt cirka 4 veckors sommarlov trots allt!!!! Så jävla excited att bara få sova ut, chilla, hoppas på att få hänga på beachen några dagar så man blir lite brun i alla fall.....
 
Lyckats sälja några bikinsar och tänkt: vem fan vill köpa en använd bikini? 
Men jo, fleraaaa tjejer tydligen hahaha. Sålde som smör. Så la upp alla mina gamla bikinin jag ville bli av med. CATCHING! 
 
Längtar redan till helgen (imorgon!!!). Sa till chefen att jag inte ville jobba imorgon och han skrev bara "Ok" och tog bort passet. Men nu har vi ingen som öppnar. But whoooooo cares va. Skönt att ha en dag ledigt ibland. 
 
Juste! Vi var ju och åt middag hos Emils mamma i lörd. Guuuud vilken god tårta hon bakade!!! Godare än den vanliga ska ni veta. Goals. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0