ledighet är det bästa som finns

Typ. Eller när man antingen jobbar eller går i skolan i alla fall. Har varit ledig i hela fyyyyra dagar nu och är så utvilad men ändå trött i huvet. Så jäkla skönt att inte jobba. Vill ju tjäna pengar såklart men gud vad jag saknar att ha sommarlov. Bara vakna och inte ha något planerat för dagen och ta allt som det kommer. 
 
Har suttit och rensat min garderob återigen för att jag ville leta rätt på mina kläder jag lämnade när jag senast åkte som moder min har tappat bort. Har lagt upp 1000 annonser för att sälja mina saker, hoppas någon nappar. 
 
'
 
Idag skiner äntligen solen men vi sket i utflykten för det är inte tillräckligt varmt idag heller. Kom igen no Thor. Annars så taggar jag jäkligt mycket till på fredag. Då ska jag äntligen få festa med mina brudar igen efter ett halvår. Ut och shakea booooooty! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0