hejdååååååååå subway

Fatta den känslan jag hade idag kl 18.00. Enbart lycka. Inte lika mycket glädje som jag hade den sista stängningen /passet på starbucks i vintras men liknande. FRIIIII!! Numera har jag sommarlov och ska njuta till fyllo (eh säger man så?). 
 
I lördags var vi bjudna hem till Alex för att fira hans dag. Blev några glas vin för mycket, men Båten bjöd på gryyyyyym musik!! 
 
Vi var enbart 3 utav vårt squad i lörd och det slutade med att bara jag och Mon drog ut med resten av grabbarna. 
 
Hade inte träffat min man på hela helgen så igår fick jag äntligen få pussa på honom. Han hade köpt ingredienser till TACOPAJ så vi lagade det. Medans jag låg i sängen, mätt och belåten och han kom upp från tvättstugan, ställde han sig i köket lite väl länge. Så länge att jag var tvungen att fråga vad det var han hittade på. 
 
Han tjöt om att han skar upp lite gurka till sin matlåda och funderade på att diska. Jag ba: okeeeej. och orkade inte ta mig upp ur sängen för att krama honom. 5 min senare kom han in med ROSOR och en skål med daimglass och jordgubbar!!!! Min fina ♥ Att man kan bli så lycklig över småsaker. Nu står de fint på mitt nattduksbord i en blå vas. Dock håller de på att dö utav värmen haha. Önska man kunde ha de föralltid. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0