for the first time

Så fort helgen har gått. Haft en ganska lugn helg men blev ganska så festsugen igår så jag hoppas att jag och tjejerna festar nästa helg!! Måste shakea lite booty. 
 
Idag träffade jag Emils släkt för första gången. Var ju såklart lite nervös innan men allt gick så bra och hans familj är såå söta. Hans mormor och morfar är goals. Vi bjöd på vår vit chokladmousse cheescake som vi bakade själva igår morse, den blev tydligen succé. Jag tyckte det var för mycket mandelmassa och fick utslag redan efter 10 min. Att jag aldrig lär mig va? 
 
Annars har jag haft en trevlig eftermiddag och vi har pratat om vår framtida lägenhet och när han ska få träffa min släkt. Så seriösa man är. 
 
Solnedgången igår var sjuk i huvet 
 
Mama baked you a cake, ser ut som jag har en bulle i magen hörni
 
Jag blev fan inte mätt på fika så vi köpte oss en pizza påvägen hem. Åt 2 slicar sen var jag mätt. Standard. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0