What should I do???

Hej. Sitter vid matbordet och är så kluven. Ända sen imorse har jag suttit och kollat flyg hem till Sverige bara till skolan börjar. Men vet inte riktigt om det är värt pengarna.

Här spenderar man lika mycket på tre veckor som min flygbiljett hade kostat. Hittade enkel flygbiljett till Köpenhamn för 1700kr. VET INTE VAD JAG SKA GÖRAAAAAAA.

Det är ju meningen att jag ska vara kvar här & utforska staden & skaffa cykel & bankkonto osv men det känns så varmt i själen att veta att jag kan komma & besöka malmö en snabbis.

Kul att jag bara varit borta en vecka haah. Men sen blir det mycket lättare att säga hejdå till alla när jag åker tillbaka hit igen.

VI FÅR SE VAD JAG GÖR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0