Update

Okej, äntligen skriver jag från en dator och inte min mobil. Har haft mycket på gång den senaste månaden och mycket har hänt som sagt. På lördag drar jag till LA för att studera i nåt år - kanske flera år. Och det är en väldigt stor förändring i mitt liv. Jag kände i somras att jag verkligen ville ha en förändring i livet. Orkade inte bo hemma mer, lämna Jason, jobba på kastrup med cp arbetstider. Ville komma iväg och kände att det var dags att flytta utomlands och göra något nytt.
 
Velat bo utomlands sen gymnasiet men har alltid haft familjen som ett stort hinder. Men nu sitter jag här, med tre resväskor nästa färdigpackade och är "redo" att flytta hemifrån. Det är så läskigt. Att ens bara lämna sitt hem som man bott i 16 år, men att lämna SVERIGE är ju ännu läskigare. Allt finns här. Familjen, ens vänner och sitt hjärta som ni alla säkert vet. Kanske bör ha ett eget inlägg om detta sen??
 
Men ja, så jag ska i alla fall börja uppdatera bloggen oftare, ska införskaffa mig en helt ny dator PLUS en ny mobil för min håller på att gå in i väggen sen jag bytte skärmen. SÅÅÅÅÅÅÅÅ får ni läsa om mitt amazeballz liv i LA. Är det inte sjukt? Får äntligen leva mina drömmar, plugga fashion och bo i Los angeles.
 
SOM jag kommer att sakna dessa tjejer!! No more fester hos mig. End of en era eller vad man nu säger.
Längtar redan till framtiden och hoppas att alla är samlade i malmö igen med familjer och är framgångsrika.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0