Im back bitches

guess who's hooooome!!! 


Fattar ni hur skönt det är att få ligga i sin egen säng, i sitt rum och bara va själv??? 

Japp- jag vaknade upp en morgon och tänkte fuck it. Jag drar hem till skolan börjar. SÅÅ VÄRT DET! 

Flyget gick snabbt, vi var 45 min tidiga och jag hann sova i 3tim och hade sätet bredvid mig ledigt. 

Kom hem till Jason som var så chockad och mamma som hade köpt tre marabou, cheeseballs och Lindorchoklad!!!! AMEN TAAACK! 

Inte bra för min träning men så får det va. 

Nu väntar jag på att min broder ska komma❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


Har fått en crush i slitna jeans. Är fortfarande på jakt efter ett par JÄTTEslitna med enorma hål
Vaknade på flyget och blev bländad. Trodde först att det var lampor från vingen men det var månen! Aldrg sett den på så nära håll Hur fint är det inte med frostet på fönstret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0